יום שישי, 13 בפברואר 2015

הפתעות מתוקות


לקח לי קצת זמן ( כי אין לי  !!)
אבל תכננתי כבר מזמן להראות לכם איך הפתעתי את עומר ביום הולדתה . ליום ההולדת בכתה עומר בחרה שתהיה עוגה של הסרט ״לשבור את הקרח״ ( יש מי שלא מכיר????)
כמובן שהיא פינטזה על סצינה שלמה עם מלא דמויות , ומאוד מהר הורדתי אותה מזה והחלטנו שזו תהיה עוגה של אלזה ואולי גם אולף יהיה שם . 
אשתף אתכם בתמונה , העוגה יצאה מדהימה הילדים מאוד התרשמו אפילו בדרך לביה״ס עצרו אותי קבוצה של זוגות מבוגרים וביקשו לצלם , מי שמכיר אותי יודע כמה הובכתי באותו הרגע .. בעניי היא יצאה בסדר חוץ מהפנים המפחידות .. בהתחלה תכננתי לקנות בובת אלזה ולהשלים רק את השמלה מבצק סוכר אבל ברור שמרפי תמיד לצידי ולא מעניין אותו שיש לי תינוקת להאכיל ושאני לא ישנה בלילות , ואזלו כל בובות האלזה בכל חנות שחיפשנו .. אז לא נשארה ברירה ולהיות יצירתיים ;)
ל״מרחב״ הצהרון שעומר הולכת אליו , היינו צריכים להביא משהו אז תכננתי הפתעה ולא גיליתי לעומר !! 
אז ככה , נשארתי בקונספט של לשבור את הקרח , כמובן .. והחלטתי להפתיע בעוגיה אישית עם הדמויות . בשביל זה פניתי ל Lilu ששם הדפסתי על בצק הסוכר , וקיבלתי הדפסה איכותית מאוד. 
חיכינו שעומר תלך לישון ואז התחלנו במלאכה :
,  אפיתי עוגיות חמאה טעימות ממש
גזרנו את התמונות  שיתאימו לגודל העוגיות ( התאמתי את הקוטר לפני ההדפסה על בצק הסוכר)








הכנתי ״רויאל אייסינג״ שקוף עלי והדבקתי סוכריות צבעוניות . 
בבוקר עומר התפלאה לגלות את ההצעה הטעימה ושמחה לחלק את העוגיות בצהרון , הילדים התפעלו גם כן והיתה שמחה גדולה . ואני , אני כל כך שמחה לראות את עומר מאושרת !!
נתראה בהפתעות הבאות , שרית !!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה