יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

אתגר עצמי וספונטיות





בחיים זה הכל עניין של ניסוי ותהייה , אני אוהבת לנסות דברים חדשים ובעיקר כי יש לי פחד מזה .ההתנסות משחררת אותי מהלא נודע , אולי יש אנשים שדברים חדשים באים אצלם בקלות , אבל אצלי זה פשוט אתגר !
ואני מאתגרת את עצמי מידי יום במשהו חדש , לפעמים זה מגיע אליי בהפתעה ואז אני בכלל מאותגרת :)

אחרי ששחררתי קצת הסביר את עצמי :) כל הפתיח הזה הוא כדי שתבינו שאחרי 5 חודשים בבית עם תינוקת , עזרתי אומץ ונסעתי לסדנא , סדנת הדפס על בד , שלגמרי במקרה נתקלתי בפרסום בפייסוש יום לפני .... מיד מיד טלפון לאמא שלי לוודא שהיא שומרת על שלו הקטנה והמתוקה שלי שלא עזבה את אמא שלה ליותר משעה שעתיים לשבוע . ואחרי לילה של התרגשות גדולה ובלי הרבה שינה , נסעתי לסדנא !

אז דבר ראשון לגבי המקום , אין דברים כאלה , בקתה קסומה מעץ ושלי גרה בה  , שלי היא מעצבת טקסטיל והיא ולין מעצבת  טקסטיל אף היא וגם צלמת מדהימה לין צילומים. דבר שני , לצאת מהבית וליצור עם עוד אנשים זה משהו שהייתי צריכה מאז הלימודים לא יצא לי . יש משהו בלהיפגש עם אנשים חדשים , מהתחום וגם אם לא , מודה נהנתי ! 

בסדנא כל אחת זרמה עם מה שבא לה ואני ניסיתי והתמקדתי באיך להדפיס את קוקינה . אז קבלו תמונות הצצה שכמובן לין צילמה . 


את התמונה הזאת צילמתי מהאייפון אז סלחו לי אבל זאת תוצאה שמאוד אהבתי .. קוקינה כתומה 😍
וכן הספונטניות משתלמת :) שיהיה אחלה יום כתום לכולנו .. ושבוע טוב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה