יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

חזרתי :)

וההאז הגעתי לסיומה של חופשת הלידה שלי , עברו מאוד מהר 16 השבועות האחרונים . נהנתי מכל רגע , יחד עם זה חיכיתי לרגע שאוכל ליצור שוב  ולהוציא החוצה את כל שעובר בראשי , ההשראה שאני מקבלת משלו הקטנה והמתוקה שלי עצומה ! הדבר הראשון שמעסיק אותי זה איך לפנק אתכם , והחלטתי לצאת בהנחות על פריטים שקיימים בארון של קוקינה . מי שעוקב אחריי בפייסבוק נחשף לפרסומים שלי . בפייסבוק לא ניתן לפרסם מחירים ולכן אפרסם אותם פה . הפריט הראשון: חצאית טוטו וורודה , קיימת במידה 2 ו3 לפי שנים.
 התפרסמה אתמול . מחירה לפני הנחה 120 שקלים ולאחר הנחה 90 שקלים . הפריט השני פורסם הבוקר שמיכת פרפרים עשויה מבד פליז במילוי אקרילן ומתאימה לחורף הקרב ובא . שמיכת תינוקת מתאימה לעגלה ולעריסה בגודל של 75 ס״מ על 75 ס״מ .
יפה נעימה ומחממת ! מחירה לפני הנחה 160 שקלים והיום הוא 120 שקלים בלבד . אז מה אתם אומרים שמחים שחזרתי?? שנה טובה ומתוקה , מקוקינה עם ים אהבה 0528026503 שרית 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה